Meteen naar de content

🎁 10% KORTING bij aankoop van 2 of meer producten

    Verzendingsbeleid

    Wij hanteren gratis verzending in heel Nederland en Belgie.

    Uiterlijk besteltijdstip: 17:00 (GMT+01:00) Midden-Europese Standaardtijd (Amsterdam)

    De verwerkingstijd van een bestelling is meestal 1-2 werkdagen. Zodra de bestelling is verwerkt en verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail met een volgnummer.

    De levertijd bedraagt gewoonlijk 4-7 werkdagen vanaf de datum van verzending, afhankelijk van de leveringslocatie en de gekozen verzendmethode. Wij streven er echter naar je bestelling zo snel mogelijk te leveren.

    Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een kennisgeving per e-mail met een volgnummer, zodat u uw pakket kunt volgen. Als u vragen of zorgen heeft over uw verzending, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze toegewijde klantenservice op info@liahome.nl die u graag zal helpen.

    Let op: Bestellingen kunnen niet meer worden geannuleerd nadat de bestelling is geplaatst vanwege onze snelle leveringsproces.

    Vertraagde bestellingen

    Is je pakket vertraagd? Soms gebeurt dat door grote vraag of tijdens winkelpieken, zoals Black Friday of voor Kerstmis.

    Houd rekening met 3 extra werkdagen en als je pakket dan nog steeds niet is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice met je bestelnummer.

    Beschadigde bestellingen

    In het hoogst onwaarschijnlijke geval dat je bestelling beschadigd aankomt, vragen we je om onmiddellijk contact met ons op te nemen (binnen 24 uur na levering). Zorg voor foto- of videobewijs van de schade en vermeld ook je bestelnummer.

    Defect product?
    Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Hiervoor leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuwe pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.

    Verloren pakket / teruggestuurde pakket?
    In het geval dat een pakket verloren is gegaan of niet is afgeleverd als gevolg van een logistieke reden, zullen wij altijd een nieuw pakket verzenden voordat wij overgaan tot ons terugbetalings- en retourbeleid.

    Levering tijdens niet thuis of bij het postkantoor
    Indien een pakket geleverd wordt aan de deur of afgegeven wordt op een postkantoor heeft Noya Home de kosten gemaakt om het pakket te leveren. Indien het pakket niet wordt aangenomen of niet opgehaald wordt van het postkantoor dan gaat dit automatisch retour richting de leverancier en zijn wij gerechtigd om €15 euro van het bedrag dat je retour krijgt, in te houden.

    Annulering van geplaatste bestellingen
    Onze bestellingen worden direct in het verwerkingsproces gestopt, annuleren is daarom helaas niet mogelijk.

    We behandelen deze gevallen met de hoogste prioriteit en we zullen ons best doen om je weer compleet te maken.

    Contact:

    E-mail: info@liahome.nl
    Telefoon+31684842886

    Contactformulier: Klik hier

    Winkelnaam: Lia Home

    Adres; Oder 20, 2491 DC, Den Haag, Zuid-Holland, Nederland

    _______________________________

    Openingsuren klantenservice:

    Maandag t/m Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur.
    Zaterdag en Zondag: 11:00 tot 17:00 uur

    _______________________________

    (GMT+01:00) Centraal-Europa

    Geschatte reactietijd (30minuten - 24 uur)